Growing Aloe Vera in Jordan’s home gardens (Part 3/4)

Fatima runs a womens’ association in a small village of rural Jordan. Her story forms a part of a series of documentaries recently completed in my work with the John Paul II Foundation based in Rome, Italy. The foundation is providing business opportunities to small farmers like Fatima by encouraging them to invest in the Aloe Vera plant.

Coltivare l’Aloe Vera nei giardini domestici in Giordania
Fatima gestisce un’associazione di donne in un piccolo villaggio della Giordania rurale. La sua storia fa parte di una serie di documentari recentemente completati nel mio lavoro con la Fondazione Giovanni Paolo II con sede a Roma, in Italia. La fondazione offre opportunità di business ai piccoli agricoltori come Fatima incoraggiandoli a investire nella pianta di Aloe Vera.

15 Luglio 2022